Ekosystem e-sportu na dobrej drodze do osiągnięcia 1,8 miliarda dolarów do 2022 roku

Chociaż e-sport mógł kiedyś oznaczać podzbiór kultury sportowej, rozwinął się w pełną branżę samą w sobie. Esport i gry weszły do ​​głównego nurtu w ostatnich latach, przekształcając się z tętniącej życiem niszy w centralną formę rozrywki na całym świecie, a sprzedaż biletów przenosi się z areny do Internetu.

Ta zmiana była napędzana przez walkę z głównymi celebrytami i rosnącą liczbą relacji z tradycyjnych sklepów, takich jak ESPN, oraz, przynajmniej częściowo, karkołomny wzrost Fortnite. W raporcie Business Insider Insider Intelligence stwierdzono, że:

„Ponieważ konkurencyjne gry wideo nadal integrują się z kulturą popularną, zwracają na to uwagę globalni inwestorzy, marki, media i konsumenci. Oczekuje się, że łączna oglądalność e-sportu wzrośnie o 9% złożonej rocznej stopy wzrostu (CAGR) między 2019 a 2023, z 454 milionów w 2019 do 646 milionów w 2023,” –  według szacunków Insider Intelligence.

To sprawia, że ​​liczba widzów e-sportowych prawie się podwoi w ciągu sześciu lat, ponieważ w 2017 roku widownia wyniosła 335 milionów ”. Popkulturacja e-sportu pomogła w eksplozji inwestycji i przychodów w e-sporcie. Esports trafił w tę stratosferę w dużej mierze ze względu na społeczny składnik transmisji na żywo i gier. Platformy strumieniowe przeznaczone dla gier wideo, takie jak Twitch i YouTube Gaming, zapewniają fanom bezpośrednie połączenie z graczami i drużynami, podczas gdy więcej popularnych portali społecznościowych pozwoliło na rozkwit tych połączeń. Niektóre organizacje e-sportowe, takie jak FaZe Clan, również agresywnie wkraczają w obszary takie jak towary, dając swoim markom więcej rozgłosu, niż gdyby trzymały się samego e-sportu. Aktywne firmy technologiczne na rynkach w tym tygodniu to Versus Systems Inc. (NASDAQ: VS), Caesars Entertainment, Inc., Penn National Gaming, Inc., Glu Mobile Inc. (NASDAQ: GLUU), Super League Gaming ,.

Rick Yang, partner w NEA – firmie zajmującej się kapitałem wysokiego ryzyka, która inwestuje w e-sport – podkreślił to w rozmowie z Insider Intelligence:

„Tak naprawdę myślę o e-sporcie jako o mainstreamowaniu gier lub tworzeniu popkulturowych gier w porównaniu z ich czystą ideą zawodnicy stają się profesjonalistami, aby konkurować na najwyższym poziomie ”.

Ważne jest, aby myśleć o możliwościach e-sportowych w ten sposób – obejmującym gry, media, popkulturę i handel – ponieważ rzuca światło na możliwości wykraczające poza same wydarzenia związane z grami.

Versus Systems ogłasza partnerstwo strategiczne z agencją Frias – Versus do współpracy z agencją reprezentującą Constellation Brands, Corona, Crush + Canelo Alvarez & Matchroom Boxing – Versus Systems ogłosiło dziś strategiczne partnerstwo z agencją marketingu doświadczalnego Frias („Frias”). ), aby wzmocnić technologię stojącą za interaktywnymi doświadczeniami podczas wydarzeń na żywo i cyfrowych aktywacji.

Do klientów Frias Agency należą kultowe marki napojów Constellation Brands, takie jak Corona, Cerveza Modelo, Cerveza Pacifico, Crush, Kim Crawford, Meiomi, Blue Chair Bay i Casa Noble. Frias współpracuje również z głównymi sportowcami, takimi jak Canelo Alvarez, i promotorami sportu, takimi jak Matchroom Boxing i Premier Boxing Champions. Partnerstwo Versus z Frias ma rozszerzyć nagrody na wydarzenia sportowe na żywo od lata 2021 w piłce nożnej, boksie, zapasach i MMA, a także na festiwale i wycieczki muzyczne na żywo.

„Versus z dumą ogłasza kolejnego światowej klasy partnera, który pomoże nam dostarczyć nasze nagrody i nagrody z prawdziwego świata do globalnej publiczności. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Friasem i ich partnerami, aby przynosić nagrody graczom i fanom podczas niektórych z najbardziej ekscytujących wydarzeń na żywo na świecie, niezależnie od tego, czy są na miejscu, w domu, czy gdziekolwiek oglądają”.

– powiedział Matthew Pierce, dyrektor generalny Versus Systems.

„Cieszymy się, że możemy wnosić wyjątkowe doświadczenia, które oferuje Versus Systems podczas naszych wydarzeń. Połączenie technologii Versus i naszego międzynarodowego zasięgu odbiorców na wielu platformach przyniesie obopólne korzyści w nadchodzących latach”.

– powiedział Andre Martelly, dyrektor generalny Frias.

About Author

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *