T1 i „Faker” w rodzinie Red Bulla!

Jedna z najsłynniejszych marek esportowych na świecie, koreańskie T1, dołączyła do grona organizacji wspieranych przed Red Bull. Logo z bykiem pojawi się na koszulkach wszystkich jej dywizji.

Umowa, którą związały się strony, objęła składy T1 w League of Legends, VALORANCIE, Fortnite, Super Smash Bros, PUBG Mobile i innych.

Jedną z głównych korzyści, którą osiągnie T1 w związku z porozumieniem, jest możliwość wykorzystywania infrastruktury sportowej Red Bulla. Mowa tu na przykład o Athlete Performance Centres w Austrii oraz Santa Monica. Ośrodki, z których korzysta na przykład gwiazdor Formuły 1 Max Verstappen.

T1 to bez wątpienia jedna z największych i najbardziej rozpoznawalnych organizacji esportowych na świecie. Marka wypracowana została przede wszystkim dzięki zwycięstwom w mistrzostwach świata w League of Legends w 2013, 2015 oraz 2016 roku. Do dziś spotkania z udziałem T1 na międzynarodowej scenie wzbudzają wiele emocji.

2021 rok ma być powrotem do najlepszych lat organizacji, w czym pomóc ma właśnie Red Bull. T1 chce ponownie wygrać Worldsy, a osiągnąć ten cel chce razem z „Zefą” oraz „Daenym” – byłymi trenerami Damwon Gaming, które zwyciężyło w tegorocznych Mistrzostwach Świata.

Od lat napoje energetyczne towarzyszą graczom esportowym.

„Jako pro gamer piję napoje energetyzujące w trakcie treningów oraz przed meczami” – powiedziała gwiazda organizacji T1 w League of Legends – „Faker”.

Jedną z gier, na której ma zamiar skupić się koreańska organizacja jest VALORANT. Skład T1 obecnie bierze udział w turnieju First Strike 3. Również w Smash Super Bros. T1 ma jednego z najlepszych zawodników na świecie – Leonardo „MkLeo” Lopeza.

Współpraca T1 z Red Bullem bez wątpienia zaowocuje wieloma wydarzeniami oraz konkursami, w których najlepsze składy koreańskiej organizacji wezmą udział. Możliwość spotkania chociażby „Fakera” to marzenie prawie każdego fana esportu na świecie. Red Bull jest organizatorem ponad 200 turniejów rocznie w różnych grach, a ich logo można zobaczyć już w ponad 20 tytułach.

Źródło: redbull.com

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.