Rozwój eSportu przyspiesza rozwój branży gier wideo

Aktualny rozwój e-sportu, a zwłaszcza rozwój jego ogólnej infrastruktury, może napędzić nową falę sukcesu w branży gier wideo.

Michael Rubinelli, obecny dyrektor generalny internetowej platformy e-sportowej Mogul i były dyrektor wykonawczy w Electronic Arts, Disney i Midway, powiedział o wzroście:

Przychody z gier wideo mają bardzo realny potencjał, by w ciągu następnych dziesięciu lat stać się biznesem wartym biliony dolarów. Jednym z czynników napędzających wzrost jest e-sport. Gry interaktywne to największy na świecie dochód z rozrywki generujący więcej niż sprzedaż biletów i muzyki razem wzięte. ”

Nie jest to odosobnione stwierdzenie. Platformy e-sportowe szukają dodatkowych opcji przychodów, ponieważ dążą do dalszego wzrostu. FansUnite Entertainment Inc niedawno przejęła Askott Entertainment Inc.

Wielokrotnie nagradzana platforma gier Askott Chameleon to narzędzie, które umożliwia partnerom platformy uruchamianie ich własnych platform do zakładów e-sportowych.

Scott Burton, dyrektor generalny Askott Entertainment, powiedział:

Jako wiodący dostawca rozwiązań bukmacherskich B2B na rynku e-sportowym, z przyjemnością ogłaszamy integrację z platformą The Ear, która posłuży jako dodatkowe źródło przychodów dla naszych partnerów i wysoce skalowalne partner handlowy dla nas. Po dodaniu 6000 gier kasynowych nasi partnerzy mogą teraz zapewnić dodatkowe opcje zakładów dla swoich klientów, jednocześnie oferując szerszą ofertę produktów w celu zwiększenia utrzymania klientów i wartości dożywotniej każdego unikalnego użytkownika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *